Godziny urzędowania:
- poniedziałek: 7.30 - 8.30
- wtorek: 7.30 - 8.30, 18.30 - 19.30
- środa: 7.30 - 8.30
- czwartek: nieczynne
- piątek: 18.30 - 19.30
- sobota: nieczynne
w okresie wakacji (lipiec-sierpień):
- poniedziałek: nieczynne
- wtorek: 7.30 - 8.30, 18.30 - 19.30
- środa: 7.30 - 8.30
- czwartek: nieczynne
- piątek: 18.30 - 19.30
- sobota: nieczynne
Sprawy związane z pogrzebem można załatwić również poza godzinami pracy kancelarii (prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny).
Dokumenty potrzebne przy prośbie o CHRZEST ŚWIĘTY:
- Akt urodzenia,
- Dane personalne rodziców: adres i miejsce zamieszkania, wiek, data i miejsce przyjęcia sakramentu małżeństwa,
- Dane personalne rodziców chrzestnych: adres i miejsce zamieszkania, wiek, zaświadczenie proboszcza miejsca ich zamieszkania o braku przeszkód pełnienia funkcji chrzestnego, zaświadczenie o przyjęciu sakramentu pojednania.
Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia duszpasterskiej rozmowy i spisania protokołu przedmałżeńskiego:
- Metryka chrztu (aktualnie wydana - nie dłużej jak pół roku),
- Zaświadczenie o przyjęciu sakramentu bierzmowania,
- Dokument ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub inny),
- Dokumenty z Urzędu Stanu Cywilnego (wystawione nie dłużej niż 3 miesiące do dnia ślubu) - nie dotyczy mających już kontrakt cywilny,
- Świadectwo ukończenia katechezy w szkole zawodowej lub średniej,
- Zaświadczenie o ukończeniu nauk przedmałżeńskich,
- Zaświadczenie o odbytych spotkaniach w poradni rodzinnej.
Aby zgłosić pogrzeb, należy przynieść następujące dokumenty:
- akt zgonu zmarłej osoby,
- zaświadczenie o przyjęciu SAKRAMENTU NAMASZCZENIA CHORYCH (w przypadku śmierci w szpitalu lub w przypadku śmierci poza terenem parafii),
- zaświadczenie dokonanej rezerwacji miejsca na cmentarzu,
- dokonana rezerwacja miejsca na cmentarzu obejmuje okres 20 lat od dnia pogrzebu. Po tym czasie można dokonać przedłużenia na kolejne 5 lat.